Výstupy projektů
Seznamte se s výstupy z projektů podpořených z programu Active Citizens Fund. Jsou přínosné jak pro širokou veřejnost, tak pro odborníky z veřejné správy, občanského sektoru i byznysu.
Aplikace 10 000 kroků
Chůze je nejpřirozenějším lidským pohybem, posiluje naše tělo i mysl. Cílem projektu bylo motivovat k pravidelné aktivitě vykonané po svých vlastních…
Evaluace: Filozofie pro děti
Evaluace hodnotí metodu Filozofie pro děti. Principy Filozofie pro děti (zkratka P4C z anglického názvu Philosophy for Children) směřují k pomoci…
Active Citizens: Pohled studentů a učitelů
Učitelé i studenti potvrzují, že díky programu Active CitizenS (AC) organizace Člověk v Tísni lépe pochopili koncept aktivního občanství a že si ho…
Hlasy města
V současné době se společnost potýká s problémem toho, že každý žije za zdmi svého domu a nemá čas ani chuť se podílet na životě ve své ulici či…
Společná cesta
Hlavním cílem projektu organizace Hříbátka bylo nabídnout platformu pro sdílení místním organizacím a představitelům občanského, veřejného i…
Analýza tréninkového zaměstnávání v systému obchodů Restart Shop
Hlavním úkolem tohoto textu je představit sociologickou analýzu „Tréninkového zaměstnávání
Restart”, která byla zpracována pro Českou asociaci…
ZA POKUSY BEZ ZVÍŘAT
Organizace spustila Evropskou občanskou iniciativu (EOI) za zavedení konkrétního plánu na postupné ukončení pokusů na zvířatech v EU. Pro úspěšnou…
Zpráva ze šetření dopadu Sociální akademie
Cílem evalučního šetření je:
a/ zhodnotit průběh realizace pilotního programu Sociální akademie ve vztahu k plánovanému nastavení programu, přinést…
Metodika: Filozofie pro děti
V publikaci „Filozofie pro děti“ naleznete praktické lekce přímo do hodin občanské výchovy, dějepisu, zeměpisu, vlastivědy, přírodovědy,…
Volební průvodce
Volební průvodce přináší informace o tom, jak si jednotliví kandidáti i politické strany vedou v oblastech transparentního vládnutí a boje proti…
Komunikace pro neziskovky: Jak chytit naše lidi za srdce
Online kurz v 7 kapitolách provede základy značky a komunikační strategie, pomůže ukotvit roli PRisty v organizaci i najít společnou řeč s…