Všichni příjemci grantů musí podpořenému projektu zabezpečit publicitu a zajistit informovanost o podpoře z Fondů EHP a Norska. Podpora z Fondů EHP a Norska v rámci programu Active Citizens Fund prostřednictvím konsorcia tvořeného Nadací OSF, Výborem dobré vůle – Nadací Olgy Havlové a Skautského institutu musí být zdůrazněna během všech činností spojených s realizací projektu, tzn. při jeho zahájení, v průběhu realizace i při jakékoli prezentaci projektu a jeho výstupů, například v médiích, na internetu, v interních a výročních zprávách, během konferencí, seminářů apod. Povinnosti ohledně publicity projektu se vztahují jak na příjemce, tak na všechny partnery projektu (finanční i nefinanční). Všechny informační a PR materiály podpořeného projektu musejí být v souladu s Grafickým manuálem programu Active Citizens Fund, který podrobně specifikuje technické požadavky na použití grafických prvků na plakátech, v publikacích, na webových stránkách, v dalších audiovizuálních materiálech atd.
Kde najít informace k povinné publicitě:
Příručka pro příjemce (na webu v sekci Máme grant 👉Dokumenty pro příjemce👉Základní dokumenty)
zpracovat komunikační plán (s výjimkou pro akční granty), a to do data stanoveného grantovou smlouvou, a realizovat všechny v něm uvedené aktivity
zrealizovat informační/propagační akce zaměřené na informování o průběhu a výsledcích projektu
zajistit webovou (pod)stránku / webové stránky projektu NEBO profil na sociálních sítích (v případě akčních grantů)
zajistit umístění log a povinných sdělení na výstupech a materiálech projektu (viz. Grafický manuál)
zajistit vizibilitu Fondů EHP a Norska / programu Active Citizens Fund a členů konsorcia (DŮLEŽITÉ – sekce 7.2 Příručky pro příjemce): tzn. zajistit umístění základního sdělení o podpoře v ČJ a AJ do daného výstupu společně s logy.
informovat programový tým o významných akcích a informačních aktivitách projektu (konference, semináře, prezentace výstupů apod.) s dostatečným předstihem, nejpozději však 15 dní před konáním akce (v případě tiskových konferencí a tiskových zpráv nejpozději 3 dny před jejich konáním) tak, aby o nich mohla nadace dále informovat prostřednictvím svých komunikačních kanálů a aby se její zástupce mohl akce zúčastnit.
Příklady správné publicity na webech příjemců:
Webové stránky a profily na sociálních sítích
WEBOVÁ STRÁNKA MUSÍ OBSAHOVAT NÁSLEDUJÍCÍ:
údaje o projektu
informace o dění v projektu – jak postupuje a jaké přináší výsledky
(je-li relevantní) údaje o spolupráci s organizacemi z dárcovských zemí
(je-li relevantní) fotodokumentaci
kontaktní údaje
loga programu Active Citizens Fund (resp. Fondů EHP a Norska) a loga konsorcia s příslušnými odkazy na webové stránky programu a základní sdělení programu
na webu/stránce musí být uvedené informace v češtině i angličtině
PROFIL NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH MUSÍ OBSAHOVAT:
o co v projektu jde, kontakt na osobu, která projekt vede, povinnou větu publicity v českém i anglickém jazyce (tu uveďte např. v části “informace”) – viz. Příručka pro příjemce
úvodní foto související s projektem, které obsahuje logolink programu.
při zveřejňování událostí vkládáte hashtag #sodvahou.
samostatný profil projektu na sociálních sítích musí zůstat dostupný i po skončení realizace projektu
Sekce k povinné publicitě ve videu (9:50-11:30)
V případě, že si nejste jisti nebo si nevíte rady, rádi pomůžeme a vše zkonzultujeme. Kontakty na členky konsorcia najdete v záložce „Kontakt„. Kontaktní osoba pro PR programu je Markéta Prokeš Wittichová (m: +420 720 952 464, e: marketa.prokes@osf.cz).
Přihlášení k newsletteru
Udělení souhlasu s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a služeb. Přijmutím cookies nám s optimalizací pomůžete. Děkujeme!
Funkční
Vždy aktivní
Aby naše webové stránky fungovaly tak, jak mají.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Anonymní statistiky návštěvnosti těchto stránek, abychom věděli, co na stánkách děláte a co na nich můžeme zlepšit.