Období realizace | 1. 9. 2022 - 31. 3. 2023 |
---|---|
Udělená částka | 2793 EUR |
Název příjemce | Centrum LOCIKA, z.ú. |
Kraj realizace | Praha |
Anotace projektu |
Cílem projektu je zvýšení kompetencí zaměstnanců Centra LOCIKA v efektivním využívání digitálních nástrojů pro vnitřní komunikaci v rámci organizace a současně zefektivnění procesů pomocí digitálních nástrojů pro práci s podporovateli organizace – nástrojů Adobe Acrobat, Smartemailing a Workspace. V rámci projektu bude proškoleno min. 5 zaměstnanců na pozici managementu v Adobe Acrobat pro, 25 zaměstnanců (celá organizace) ve využívání nástrojů Google Workspace a 3 zaměstnanci PR a fundraisingu v užívání Smartemailingu. Projekt proběhne v období 09/2022-03/2023. |
Zaměření | Posílení neziskových organizací |
Tématická oblast | Znevýhodněné skupiny |
Ke stažení | Případová studie: Posílení online komunikace a budování komunity při prosazování myšlenky na právo na dětství bez násilí |